21 حافظ مهد قرآن آذربایجان شرقی مدرک حفظ قرآن دریافت کردند
کد خبر: 1348850
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
وظیفه شعاع:

21 حافظ مهد قرآن آذربایجان شرقی مدرک حفظ قرآن دریافت کردند

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی اظهار کرد: در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم، از استان آذربایجان شرقی، 25 نفر موفق به قبولی در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم شدند که 21 نفر از آنها حافظان مهد قرآن استان می باشند.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، رحیم وظیفه شعاع، مدیر مهدقرآن استان، شامگاه گذشته،  9 دی ماه،  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون اخذ مدرک تخصصی قرآن کریم، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سالی یک بار و به صورت سراسری، برای ارزیابی حافظان قرآن برگزار می شود که 21 نفر از حافظان و قرآن آموزان این موسسه توانستند در آزمون امسال، این مدرک تخصصی را دریافت نمایند.



وظیفه شعاع با اشاره به اینکه از میان مدارک صادره، حافظان کل قرآن کریم بیشترین آمار قبول شدگان را داشته اند، افزود: از مجموع 11 نفر قبولی دریافت مدرک حفظ کل قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی، 9 نفر از حافظان کل قرآن کریم مهد قرآن استان موفق به قبولی در این آزمون شدند.



وی این موفقیت را در عرصه فعالیت های قرآنی، چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد و ادامه داد: تمامی حافظان کل این موسسه که در دو سال اخیر موفق به اتمام حفظ کل قرآن شده اند، در همایش بزرگی که تا پایان سال، به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس مهد قرآن برگزار می شود، تقدیر خواهند شد.



وی با اعلام اسامی حافظان کل قبول شده در این آزمون سراسری، تاکید کرد: آقایان محمدتقی اصدقی و رسول تقی خواه و خانم ها آقابابایی، داوودی، صدیق، عبدالله پور، میزانی، طهماسبی و پیروان موفق به دریافت مدرک حفظ کل قرآن کریم شدند.



مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی، خانم ها حسینی، دیوزاری و رحمتی را دریافت کنندگان مدرک بیست جزء نام برد و ادامه داد: خانم ها اصل زینی، سمیه و رعنا پورعلی، حسینی، رزمی، صراف، مولوی، نورپور و یاقوتی مدرک ده جزء را اخذ کردند و خانم زارع وطن و سلیمی نیز مدرک 5 جزء قرآن کریم را دریافت کردند.



وظیفه شعاع خاطرنشان کرد: سه نفر حافظ کل قرآن کریم نوجوان، خانم ها الهام پورباقر 15 ساله، فرزانه زاهدفرد 14 ساله و نسترن آرمیون 13 ساله نیز که امکان شرکت در این آزمون سراسری را نداشتند، در آزمون داخلی موسسه موفق به قبولی و دریافت مدرک حفظ کل قرآن کریم شدند.

captcha