تحریم‌های اخیر نشان‌دهنده بداخلاقی‌های سیاسی غرب است
کد خبر: 1342743
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
رئیس مجلس شورای اسلامی:

تحریم‌های اخیر نشان‌دهنده بداخلاقی‌های سیاسی غرب است

گروه سیاسی: رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از توافقات ژنو، تحریم‌های اخیر آمریکا و غرب نشان‌دهنده بداخلاقی‌های سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم علی لاریجانی امروز 24 آذر در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان، مدیران استان قم با وی در جمع خبرنگاران تحریم‌های اخیر آمریکا را خلاف وعده‌ها و سوتفاهم برانگیز خواند و گفت: پس از انجام مذاکرات ژنو انتظار می‌رفت مسیر توافقات تسهیل شود اما تحریم‌های اخیر خلاف وعده‌های انجام شده بود.
رییس قوه مقننه تصریح کرد: تحریم‌های غرب، خلاف وعده‌ها و موجب سوء تفاهم است و این تحریم‌ها در حقیقت بداخلاقی‌های سیاسی آمریکا و غرب را نشان می‌دهد.
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: قرار بود مذاکرات ژنو و توافقات انجام شده تسیهل کننده روابط باشد اما در مقام عمل این شرایط را فراهم نساخت و خلاف وعد‌ ها عمل شد.
لاریجانی با انتقاد از سنگ‌اندازی در مسیر توافقات ژنو با توجه به تحریم‌های اخیر خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا در تحریم‌های اخیر به منزله سنگ‌اندازی در مسیر توافقات است که به نفع غرب نیست.
وی در ادامه در خصوص پرداخت مبالغی از طرف سازمان تامین اجتماعی به نمایندگان، با بیان اینکه در گزارش‌های تحقیقی نامی از نمایندگان نبود، گفت: براساس گزارشات رسیده مبالغی در قالب بن در جهت حمایت از افراد بی بضاعت در اختیار نمایندگان قرار گرفته که در گذشته نیز این امر وجود داشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه اگر سازمان تامین اجتماعی حق چنین کمکی نداشته باشد خلاف قانون بوده و با آن برخورد می‌شود، اظهار کرد: اینکه سازمان تامین اجتماعی حق چنین اقدامی را دارد یا نه باید موضوع مورد بررسی قرار گیرد که در صورت تخلف بودن، باید با آن برخورد شود.
لاریجانی، تصریح کرد: طبق گزارش‌های تحقیقی این بن‌ها برای نمایندگان پرداخت نشده و در جهت حمایت از افراد نیازمند در اختیار نمایندگان قرار گرفته است.

captcha