مستند «میراث ماندگار» بر روی آنتن شبکه تبرستان رفت
کد خبر: 1330077
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

مستند «میراث ماندگار» بر روی آنتن شبکه تبرستان رفت

گروه هنر: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از پخش مستند «میراث ماندگار» با موضوع وقف و بقاع متبرکه در صدا و سیمای مازندران خبر داد.


محمدحسین فاضلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با اشاره به اهمیت سنت ماندگار وقف در جامعه، گفت: سنت جاودان وقف که از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) به ما ارث رسیده است دارای جایگاه ویژه‌ای در زندگی عملی این بزرگواران بوده و همچنین قرآن کریم آن را به عنان باقیات و الصالیات ذکر کرده است.



وی با بیان اینکه روابط عمومی ادراه‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای ترویج فرهنگ حسنه وقف و همچنین امامزادگان عظیم‌الشأن اقدام به ساخت مستند کرده است، افزود: مستند «میراث ماندگار» با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان مازندران تهیه و تولید شده و بر روی آنتن شبکه تبرستان رفت.



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه تصریح کرد: مجموعه مستندهای معرفی وقف و بقاع متبرکه از موقوفات و امامزادگان و اهمیت سنت ماندگار حسنه وقف توسط مهدی حاجی زاده آماده شده است، اظهارکرد: این مستند شامل 10 قسمت معرفی وقف و موقوفات، 10 قسمت معرفی بقاع و امامزاگان و برنامه‌های ترکیبی وله، کلیپ.... است که از روز دوشنبه، 11 آذر ماه بر روی آنتن رفته و تا قبل از هفته وقف دوشنبه‌ها ساعت 22:10 دقیقه از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

captcha