کمیته رصد فعالیت‌های انتخاباتی در دادگستری لرستان تشکیل شد
کد خبر: 4200416
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
رئیس کل دادگستری لرستان:

کمیته رصد فعالیت‌های انتخاباتی در دادگستری لرستان تشکیل شد

حجت‌الاسلام سعید شهسواری از تشکیل کمیته رصد انتخاباتی در دادگستری استان خبر داد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است و برای هیچ فردی مصونیت قضایی وجود ندارد و در صورت مشاهده و گزارش برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام سعید شهواری، رئیس‌کل دادگستری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید شهواری، رئیس‌کل دادگستری لرستان امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات نماد حضور مردم و موجب قدرت ملی می‌شود، گفت: قدرت جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم است و آحاد ملت سرنوشت خود را براساس قانون اساسی و مبتنی بر انتخابات تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید این رویداد مهم را به جشن ملی تبدیل کنند تا خاری به چشم دشمنان باشد، اضافه کرد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، همچنین برگزاری انتخابات در کمال سلامت مهم و ضروری و عوامل اجرایی باید در راستای این امر تأثیرگذار فعالیت کنند.

شهسواری ادامه داد: حمایت از سلامت انتخابات از وظایف دادگستری لرستان است و از گذشته شعب مختلف در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شده و بسیار پایبند به صیانت آرا هستیم.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: کمیته رصد انتخاباتی در دادگستری تشکیل و تاکنون اقدامات خوبی در راستای امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است، برای هیچ فردی مصونیت قضایی وجود ندارد و در صورت مشاهده و گزارش برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهسواری با اشاره به اینکه جرایم و تخلفات رصد می‌شود و نامزدهای انتخاباتی مسئول ستاد انتخابات هستند و باید قانون را رعایت کنند، افزود: با کارناوال تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی با جدیت برخورد می‌شود و هرگونه تخلفات جرم‌انگاری شده است.

انتهای پیام
captcha