نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقیب خودداری کنند
کد خبر: 4200411
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
استاندار لرستان:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقیب خودداری کنند

فرهاد زیویار با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب رقیب خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: ۳۸۶ نفر برای این انتخابات در استان لرستان تأیید صلاحیت شده‌اند و برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت کرده و در نهایت ۹ نفر به مجلس راه خواهند یافت.

وی افزود: مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دارد و تمام اقدامات لازم برای عزت جمهوری اسلامی در این برهه اندیشیده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه چهار مؤلفه مدنظر رهبری باهم و جدا نشدنی هستند و همگان باید برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم، اظهار کرد: از بامداد روز سوم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی به مدت هفت روز آغاز می‌شود.

زیویار با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمن و اقتدار نظام می‌شود، اضافه کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات در کمترین سطح مشارکت برگزار شود، اما مردم هوشیار و با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

استاندار لرستان افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب رقیب خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند، چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.

زیویار گفت: کشور به اندازه کافی در طول ۴۵ سال گذشته تجربه لازم برای برگزاری انتخابات را کسب کرده است و همواره مورد هجوم توطئه دشمن بوده و مردم نشان داده‌اند که در پیچ‌های سخت حامی نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha