پیام نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 4198922
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

نماینده ولی‌ فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن پیام دعوت مشترکی را صادر کردند.

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاببه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن پیام دعوت مشترکی را صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

«یوم‌الله ۲۲ بهمن چهل‌وپنجمین سالروز طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنی بر تعالیم نبوی، و سیره و حکومت علوی و سرآغاز حکومت صالحان فرا رسید.

۲۲ بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند، و با نثار خون پاک خویش، بشارت «جاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ» را فریاد و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه‌صفتان را نقش بر آب نمودند و پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه‌های افق فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد و ایران و ایرانی بیشتر از پیش سربلند و سرافراز گردید.

بیش از چهار دهه سنت نیکوی برگزاری جشن‌های مردمی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، حکایت از دلدادگی مردم ولایتمداری است که هر ساله با حضور پرمعنای خود، وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشأن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

اینجانبان با ادای احترام به پیشگاه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهدای والامقام، از کلیه مردم همیشه در صحنه استان لرستان خصوصاً نسل جوان مومن انقلابی دعوت می‌کنیم که در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، و در پاسداشت خون پاک و مطهر شهدای والامقام، بار دیگر با حضور پرشور و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمایید.»

انتهای پیام
captcha