دو هزار نفر از ایثارگران علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند
کد خبر: 4165824
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

دو هزار نفر از ایثارگران علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند

معاون علوم پزشکی لرستان با اشاره به تبدیل وضعیت دو هزار نفر از کارکنان ایثارگر این دانشگاه گفت: در آزمون استخدامی سال جاری علوم پزشکی لرستان نیز ۲۵ درصد از استخدام‌ها مربوط به جامعه ایثارگری خواهد بود.

فرهادی معاون علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی فرهادی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، هفتم شهریورماه در گفت‌وگوی خبری ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در لرستان در حوزه عمرانی بوده است به طوری که در حال حاضر ۱۰۵ پروژه حوزه سلامت استان با همکاری وزارت بهداشت در حال اجرا و تعدادی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی با یادآوری اینکه از ۱۰۵ پروژه علوم پزشکی لرستان ۱۰۱ پروژه در حوزه درمانی و ۴ پروژه بیمارستانی هستند، اضافه کرد: تأمین اعتبار این پروژه‌ها به صورت ۵۰ درصد از سوی وزارت بهداشت و ۵۰ درصد از منابع استانی است.

فرهادی با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های علوم پزشکی لرستان تاکنون ۱۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۵ مورد از این پروژه‌ها در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، خرم‌آباد و دلفان به مساحت ۳۸۷۶ متر و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۸۵ پروژه علوم پزشکی لرستان متشکل از ۸۲ پروژه بهداشتی درمانی و سه بیمارستان در حال اجرا است، اضافه کرد: بیمارستان نیایش با پیگیری‌های استاندار به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده؛ بیمارستان‌ کوهدشت با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد و بیمارستان دورود با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون استخدامی علوم پزشکی لرستان از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه برای جذب ۳۲۵ نفر در حوزه‌های پرستاری، مامایی و مراکز درمانی انجام می‌شود، اضافه کرد: این آزمون مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود و این در حالی است که ۲۵ درصد از برگزیدگان این آزمون معادل ۷۵ نفر مربوط به سهم جامعه ایثارگران خواهد بود.

فرهادی با بیان اینکه علوم پزشکی لرستان از دستگاه‌های برتر در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۲۰۰۰ نفر از کارکنان علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند.

انتهای پیام
captcha