همایش شعر «مولای مردم» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4120163
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

همایش شعر «مولای مردم» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به همت حوزه هنری لرستان و مشارکت بنیاد بین‌المللی غدیر همایش استانی شعر علوی با عنوان «مولای مردم» در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

همایش شعربه گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، از سوی واحد آفرینش‌های حوزه هنری لرستان و با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر همایش استانی شعر علوی  با عنوان «مولای مردم» با حضور جمعی از شاعران لرستانی برگزار خواهد شد.

این برنامه به مناسبت میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)  و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در قالب هفته «میلاد نور» برنامه‌ریزی شده و به میزبانی حوزه هنری لرستان 19 بهمن‌ماه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

جشن میلاد حضرت علی(ع)، گرامیداشت مقام پدر، معرفی امام علی(ع) به‌عنوان الگوی زندگی و تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های ناب علوی، ترویج فضایل و سیره امیرالمومنین(ع) به‌عنوان الگوی نیکوی ارزش‌های الهی، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و جشن «میلاد نور» از اهداف برگزاری این همایش ادبی است و شرکت در این همایش برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام
captcha