امکانات دفاعی کشور تقویت شود
کد خبر: 4119188
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

امکانات دفاعی کشور تقویت شود

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با تأکید بر لزوم تقویت امکانات دفاعی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور برای مقابله با دشمنان، گفت: هر ایرانی و هر دانشگاهی یک سپاهی است.

علی نظری رئیس سازمان بسیج اساتید لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان در آیین پایان طرح ولایت و ضیافت اندیشه دانشگاه‌های لرستان و گردهمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شامگاه، ۱۲ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: همان‌گونه که دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس، حضور اثرگذار داشتند امروز نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قاطعانه حمایت می‌کنند.

وی با استناد به آموزه‌های حضرت امام علی(ع)، سپاهیان را دژهای محکم خداوند، عزت دین و فخر حاکمان دانست و افزود: همانگونه که تحریم مکتب حضرت امام حسین(ع)، ممکن نیست تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم از سوی دشمن، ناکام است؛ زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه دهنده‌ مکتب عاشورا و همواره پویا و جاری است.

نظری ادامه داد: برپایه آموزه‌های قرآن کریم، نظام سلطه، یک نظام ستمگر کودک‌کُش است؛ قرآن کریم می‌گوید هرجا فرعونیان را در جنگ‌ها یافتید آن‌ها را پراکنده کنید.

وی با بیان اينکه جامعه‌ای ترس دارد که اجازه دهد دشمن بر او چیره شود، به آیه ۶۰ سوره انفال وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ اشاره کرد و گفت: کسب و تقویت آمادگی‌های لازم برای ایستادگی در برابر دشمن و پراکنده‌ کردن دشمنان، عین انفاق است.

رئیس دانشگاه لرستان با تأکید بر اینکه امکانات دفاعی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور برای مقابله با دشمنان، باید تقویت شود، اظهار کرد: طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در راستای تقویت تعالیم و آموزه‌های قرآنی و دینی، اجرا شد.

انتهای پیام
captcha