هنرمندان لرستانی ۱۵ فیلمنامه به جشنواره فیلم ۱۰۰ ارسال کردند
کد خبر: 4118112
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

هنرمندان لرستانی ۱۵ فیلمنامه به جشنواره فیلم ۱۰۰ ارسال کردند

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از ارسال ۱۵ فیلمنامه از هنرمندان این استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.

سعید شاهوردی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان لرستان، سعید شاهوردی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان، امروز، نهم بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری گفت: با اعلام فراخوان جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در مجموع ۲۲ اثر در سه بخش فیلم مستند، داستانی و پویانمایی در قالب موضوعات جشنواره به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های کارشناسی در مجموع  ۱۵ فیلمنامه از ۱۰ هنرمند برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ به دبیرخانه مرکزی تهران ارسال شد، افزود: فراخوان و مهلت آثار هنرمندان استان به این جشنواره از ابتدای آبان‌ماه با رویکرد «ایران عزیز» شامل شاخصه‌های پیشرفت، اخلاق، امید، خانواده، میهن‌دوستی و عدالت و آزادی اعلام شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان ادامه داد: سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ در سه بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان، نهم تا دوازدهم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

شاهوردی افزود: سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ پس از چهار سال وقفه به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، از سوی معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری با مشارکت تولیدات کوتاه سازمان سینمایی سوره و جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در سه قالب فیلم مستند، داستانی و پویانمایی و بخش ویژه کودک و نوجوان با رویکرد «ایران عزیز»، تمرکز بر استان‌ها و حمایت از فیلم‌‎سازان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی کشف استعدادهای فیلم‌سازی، حمایت ازهنرمندان در راستای رشد جریان فیلمسازی در مراکز استانی، لزوم توجه به ظرفیت‌های بالقوه در استان‌ها و فراهم آوردن شرایط رشد و ظهور و بروز استعدادهای هنری، پویا و متعهد در سراسر کشور را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha