کرسی آزاداندیشی «نقش دانشجو در اعتراضات اخیر» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4105143
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

کرسی آزاداندیشی «نقش دانشجو در اعتراضات اخیر» در لرستان برگزار شد

کرسی آزاداندیشی دانشگاه لرستان با موضوع «نقش دانشجو در اعتراضات اخیر» به‌مناسبت گرامیداشت هفته استانی پژوهش و فناوری و روز دانشجو برگزار شد.

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به‌مناسبت هفته استانی پژوهش و فناوری و همچنین روز دانشجو، کرسی آزاداندیشی دانشجویی با عنوان «نقش دانشجو در اعتراضات اخیر» را شامگاه سه‌شنبه، 15 آذرماه در سالن شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار کرد.

در این کرسی دانشجویان موافق و منتقد موضوعات و مسائل روز جامعه، و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و مهمانان برنامه نیز به پرسش‌های دانشجویی، پاسخ دادند. همچنین درباره چرایی و علت اعتراضات و اغتشاشات اخیر، دیدگاه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مطرح شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، در ایام حوادث، اعتراضات و اغتشاشات اخیر، کرسی‌های آزاداندیشی را با هدف تقویت فرهنگ انتقاد سازنده و گفت‌وگو در دانشگاه لرستان، برگزار کرده‌ است.

همچنین خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، تاکنون سه نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور برخی مسئولان استانی، برگزار کرده است.

در این خانه نیز دانشجویان درباره حوزه‌های کاری سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، پرسش‌های مطالبه‌گرانه‌ خود را مطرح می‌کنند و مدیران به پرسش‌ها پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام
captcha