علم، تولید و امنیت از عناصر مهم پیشرفت یک کشور هستند
کد خبر: 4089234
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

علم، تولید و امنیت از عناصر مهم پیشرفت یک کشور هستند

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان اینکه دانشگاه یک نهاد مهم برای تضارب‌آراء با حفظ آرامش و منطق، خردورزی و عقلانیت علمی است، اظهار کرد: براساس تعالیم دینی، سه مقوله علم، تولید اقتصادی و امنیت از عناصر مهم پیشرفت یک کشور هستند که بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز، دهم مهر در دیدار با رئیس، معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه لرستان که در محل حوزه ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، گفت:  نقش نهاد دانشگاه در تقویت و ارتقای شاخص‌های علم‌آموزی و اقتدار علمی کشور و تربیت اسلامی، ایرانی، یک نقش بسیار مهم و برجسته است.

وی با بیان اینکه همچنین، دانشگاه یک نهاد مهم برای تضارب‌آراء با حفظ آرامش و منطق، خردورزی و عقلانیت علمی است، اضافه کرد: براساس تعالیم دینی، سه مقوله علم، تولید اقتصادی و امنیت از عناصر مهم پیشرفت یک کشور هستند که بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی جدید، اظهار امیدواری کرد اساتید و دانشجویان بتوانند هر سال، گام‌های اثرگذارتری نسبت به سال گذشته در زمینه اقتدار علمی کشور بردارند.

در این نشست، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه، استاد و دانشجوی تراز انقلاب اسلامی بایستی نقش مهم در تمدن‌سازی نوین اسلامی داشته باشد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال‌تحصیلی جدید در دانشگاه لرستان با رویکرد برگزاری کلاس‌های حضوری، آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha