پیکر شهید مدافع امنیت در خرم‌آباد تشییع شد
کد خبر: 4088563
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

پیکر شهید مدافع امنیت در خرم‌آباد تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت استوار یکم فرید کرم‌پور حسنوند که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز، هفتم مهر در خرم‌آباد تشییع شد.

شهید مدافع امنیت فرید کرم‌پوربه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر استوار یکم فرید کرم‌پور حسنوند، شهید مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز، هفتم مهر در خرم‌آباد تشییع شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از مقابل ستاد نیروی انتظامی استان لرستان واقع در میدان پلیس خرم‌آباد به سمت گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان و جمعی از مسئولان لرستان عصر چهارشنبه، ششم مهر با حضور در منزل شهید فرید کرم‌پور حسنوند با قدردانی از مجاهدت‌های این شهید والامقام در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت کشور در روز‌های گذشته، شهادت او را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

الهی در این دیدار پیام خون این شهدا را برقراری امنیت برای مردم عنوان کرد و افزود: هر کس بخواهد امنیت و آرامش مردم را مورد خدشه قرار دهد به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

لازم به ذکر است، شهید استواریکم فرید کرم‌پور حسنوند سی‎ام شهریورماه امسال در تجمعات غیر قانونی و اغتشاشات شهر پرند مضروب شد و به‌دلیل شدت جراحات وارده سه‌شنبه، پنجم مهر به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha