برگزاری دوره‌های آموزشی «نماز» ویژه یگان‌های ارتش لرستان
کد خبر: 4077711
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

برگزاری دوره‌های آموزشی «نماز» ویژه یگان‌های ارتش لرستان

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی «نماز» ویژه یگان‌های ارتش لرستان خبر داد و گفت: در این دوره‌های آموزشی علاوه یادگیری و یاددهی شیوه‌های دعوت به نماز به موضوع اهمیت به نماز و آثار آن برای خانواده و نقش آن در جامعه پرداخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی «نماز» ویژه یگان‌های ارتش لرستان خبر داد و گفت: ستاد اقامه نماز لرستان با توجه به رسالت و وظیفه‌ای که دارد در راستای اجرای دوره‌های آموزشی نماز و همچنین شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، اقدام می‎کند که در نظر داریم دوره‌های آموزشی «نماز» ویژه یگان‌های ارتش لرستان را برگزار کنیم.

وی در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی نماز و مهدویت برای کارکنان و خانواده‌های آنان و همچنین برای سربازان وظیفه، افزود: یکی از موضوعاتی که موجب کاهل الصلاه شدن یا تارک الصلاه شدن افراد می‌شود نشناختن اهمیت و جایگاه موضوع نماز است.

چراغی اضافه کرد: هر موضوعی که اهمیت یا ضرورت آن در جامعه بحث نشود یا شناخته نشود، افراد آن جامعه نسبت به آن موضوع بی‌تفاوت می‎شوند و آن موضوعرا  بی ارزش تلقی می‌کنند، لذا در این کارگاه‌های آموزشی علاوه یادگیری و یاددهی شیوه‌های دعوت به نماز به موضوع اهمیت به نماز و آثار آن برای خانواده و نقش آن در جامعه پرداخته خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه شناخت معارف مهدوی ضرورت تردیدناپذیر عصر ماست، افزود: معارف مهدویت اگر به خوبی درک شود و وجوه مختلف آن چنان‌که شایسته است، تبیین گردد، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.

وی ادامه داد: در دوره نوجوانی و جوانی، اساسی‌ترین تحولات زندگی انسان از طریق شکوفایی اصیل‌ترین نیازها به وقوع می‌پیوندد و نیاز به برخورداری از یک هویت مستقل، بیشترین تأثیر را در سرنوشت افراد و در نتیجه در سرنوشت جوامع بشری دارد.

انتهای پیام
captcha