پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی درگذشت پدر شهیدان بیرانوند
کد خبر: 4076439
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی درگذشت پدر شهیدان بیرانوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی درگذشت طهماس بیرانوند، پدر شهیدان «برزو و بهمن بیرانوند» و جانباز ۵۵ درصد بهرام بیرانوند پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی درگذشت پدر شهیدان بیرانوندبه گزارش ایکنا از لرستان، طهماس بیرانوند، پدر شهیدان «برزو و بهمن بیرانوند» و جانباز ۵۵ درصد، بهرام بیرانوند، دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با صدور پیامی درگذشت این پدر بزرگوار را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان بیرانوند

درگذشت مرحوم مغفور شادروان حاج طهماس بیرانوند، پدر شهیدان «برزو و بهمن بیرانوند» و جانباز۵۵ درصد بهرام بیرانوند  موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.

بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود، شهید برزو بیرانوند، متولد دوم فروردین سال ۱۳۴۸ در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۵ در تک سلیمانیه عملیات والفجر ۹ مفقودالاثر و به درجه رفیع شهادت نائل شد و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۷۱ در گلزار شهدا بهشت شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

شهید بهمن بیرانوند نیز متولد یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۲ که در تاریخ سوم اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بهرام بیرانوند، جانباز ۵۵ درصد، نماینده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، متولد ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۴۴ در تاریخ ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه دهلاویه به وسیله نارنجک دستی از ناحیه قطع پای راست به درجه جانبازی نائل شد.

انتهای پیام
captcha