۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند
کد خبر: 4068017
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

۲۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی لرستان بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به مبتلا شدن ۹ لرستانی دیگر به ویروس کرونا، گفت: در حال حاضر ۲۴ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، ۱۱ تير در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته هیچ بیمار کرونایی در لرستان فوت نکرده اما ۹ مورد ابتلای جدید به کرونا در این استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۸۴۸ لرستانی بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند، افزود: آمار مبتلایان قطعی به کرونا در لرستان ۲۱۸ هزار و ۴۹۸ نفر است.

کوشکی با بیان اینکه ۲۴ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند، از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی در رابطه با کرونا را رعایت و در مکان‌های شلوغ حتماً از ماسک استفاده کنند.

یادآور می‌شود، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها شهرستان پلدختر وضعیت زرد کرونایی دارد و شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، دلفان، الیگودرز، سلسله، ازنا، چگنی و رومشکان در شرایط آبی کرونایی و شهرستان پلدختر در وضعت زرد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha