۲۲۹ شغل از سوی بسیج سازندگی لرستان ایجاد شده است
کد خبر: 4066967
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
از ابتدای سال‌جاری تاکنون؛

۲۲۹ شغل از سوی بسیج سازندگی لرستان ایجاد شده است

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۲۹ شغل از سوی بسیج سازندگی لرستان ایجاد شده که از این تعداد برای ۳۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی لرستان امروز، ششم تیر در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان بسیج ساندگی همواره پای کار بوده است.

 وی افزود: بسیج سازندگی لرستان در سطح استان به‌ ویژه روستاها جهت تحقق شعار اشتغال‌آفرینی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و همچنین به‌ منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ایجاد شده که از این تعداد برای ۳۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است که ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان  بوده است، اظهار کرد: اشتغال‌ها در راستای کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی  و صنایع دستی ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha