۳ بقعه متبرکه بروجرد؛ میزبان طرح «نشاط معنوی»
کد خبر: 4066701
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

۳ بقعه متبرکه بروجرد؛ میزبان طرح «نشاط معنوی»

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از اجرای طرح «نشاط معنوی» در سه بقعه متبرکه بروجرد خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی در امامزاده الوالحسن(ع)، امامزاده جعفر(ع) و امامزاده قاسم(ع) برگزار می‌شود.

۳ بقعه متبرکه بروجرد؛ میزبان طرح «نشاط معنوی»به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مصطفی گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد امروز، پنجم تیر در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: طرح نشاط معنوی با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی نوجوانان با محوریت بقاع متبرکه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در بروجرد این طرح در سه امامزاده شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: طرح نشاط معنوی در امامزاده الوالحسن(ع)، امامزاده جعفر(ع) و امامزاده قاسم(ع) برگزار می‌شود که در راستای اجرای این طرح کلاس‌های فرهنگی، سبک زندگی، حرفه‌آموزی، مشاوره و قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد اضافه کرد: برای اجرای این طرح از روحانیونی که تخصص در کارهای فرهنگی و دینی دارند استفاده شده و تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان با حضور در این کلاس‌ها نهایت بهره را ببرند.

گودرزی با اشاره به دهه ولایت و امامت، گفت: برای ایام عید قربان تا غدیر برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‎توان از برپایی خیمه‌های معرفت، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و برگزاری جشن در امامزادگان نام برد.

انتهای پیام
captcha