اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۲۰ بقعه متبرکه لرستان
کد خبر: 4066380
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۲۰ بقعه متبرکه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، جمعه، سوم تیر از اجرای طرح «نشاط معنوی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی هر ساله همزمان با فرارسیدن فصل تابستان با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح از اول تیرماه آغاز شده و تا ششم مردادماه امسال ادامه دارد و مخاطبان آن دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال نیز در ۲۰ بقعه متبرکه استان لرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این طرح برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی ویژه نوجوانان و جوانان در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه در قالب اجرای برنامه‌های مختلف تلاش می‌شود نسل جدید را در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مصون کرد، گفت: در این کلاس‌ها به دنبال رشد و شکوفایی نسل جوان و نوجوان در زمینه‌های مختلف و پرورش استعداد آنان هستیم.

عباس‌زاده در پایان برگزاری کلاس‌ها و محافل قرآنی، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، احکام شرعی، کتابخوانی و رشته‌های ورزشی را از مهمترین کلاس‌ها و برنامه‌‎های طرح نشاط معنوی ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha