۲۵ میلیارد تومان به فعالیت‌های حوزه نماز لرستان تخصیص یافت
کد خبر: 4061686
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

۲۵ میلیارد تومان به فعالیت‌های حوزه نماز لرستان تخصیص یافت

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به تخصیص ۲۵ میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌های حوزه نماز به لرستان، اظهار کرد: با توجه به افزایش رقم اعتبارات به دنبال افزایش ائمه جماعات در طرح امین هستیم.

محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز، ۱۲ خرداد در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان سلسله، با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ آیه در قرآن به طور مستقیم و غیرمستقیم بر برپایی نماز تأکید دارد، اظهار کرد: اگر مسئولان به‌عنوان الگوی سایر افراد جامعه نماز را اقامه نماز نکنند نمی‌توانند سایرین را به برپایی این فریضه تشویق کنند.

وی با اشاره به ابلاغ حکم فرمانداران سراسر کشور به‌ عنوان رؤسای شورای اقامه نماز در شهرستان‌ها، افزود: امسال بیش‌از ۲۵ میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌های حوزه نماز به لرستان اختصاص یافته است که نسبت به اعتبارات گذشته افزایش چشمگیری دارد.

چراغی اظهار کرد: با توجه به افزایش رقم اعتبارات به دنبال افزایش ائمه جماعات در طرح امین هستیم.

در ادامه مسلم مرادی، فرماندار سلسله با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی نماز، اظهار کرد: در این زمینه تربیت یک کار عملی و بسیار مؤثر است چراکه با اجبار نمی‌شود افراد را نمازخوان کرد.

وی افزود: گرچه تشویق روش مؤثری در این راستاست اما ابزار لازم نیست بلکه قدرت اغناسازی فرد با هنر و روش‌های خاص است.

مرادی با تأکید بر ضرورت مستندسازی خاطرات شهدا در مورد نماز، بیان کرد: باید در برخورد با مسائل فرهنگی نگاه اداری و گزارش کاری نداشته باشیم بلکه نگاه قلبی داشته باشیم تا مؤثر واقع شود.

در این جلسه طی حکمی از سوی استاندار لرستان مسلم مرادی فرماندار سلسله به عنوان رئیس شورای اقامه نماز شهرستان سلسله معرفی شد.

انتهای پیام
captcha