۳۵ درصد امتیاز ارزیابی عملکرد مدیران به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد
کد خبر: 4053821
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

۳۵ درصد امتیاز ارزیابی عملکرد مدیران به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اختصاص ۳۵ درصد امتیاز ارزیابی عملکرد مدیران به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد، گفت: قبلا ۲۰ درصد امتیاز ارزیابی عملکرد مدیران به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص داشت که به تجمیع ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت و ستاد تفسیر این امتیاز به ۳۵ درصد ارتقا یافت.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، امروز، دهم اردیبهشت در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان که در سالن اجتماعات مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در آیین‌نامه هیئت دولت برای هر کدام از دستگاه‌ها شرح وظایفی در حوزه نماز وجود دارد که بروزسانی و در اختیار دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد مدیران مشتمل بر صد امتیاز است که قبلاً ۲۰ درصد امتیاز آن به فعالیت‌های فرهنگی که ستاد اقامه نماز متولی آن است اختصاص داشت، ادامه داد: با توجه به تجمیع بنیاد مهدویت، ستاد اقامه نماز و ستاد تفسیر ضریب امتیاز فعالیت‌های فرهنگی در ارزیابی مدیران به ۳۵ درصد افزایش یافته است.

چراغی با تأکید بر لزوم ثبت برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با محوریت نماز، مهدویت و قرآن دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سجاده، افزود: تصویر گرفتن و بازگذاری مستندات جلسات تفسیر، برنامه‌های مهدویت و نماز در سامانه سجاد یک امر ملی است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با یادآوری اینکه در ایام مناسبتی مانند نیمه شعبان در موضوع مهدویت نشست‌ها و کارگاه‌هایی در این خصوص برگزار شود، افزود: دبیران ستاد اقامه نماز به‌عنوان رابطین بنیاد مهدویت نیز محسوب می‌شوند و در تلاش هستیم در شورای اقامه نماز استان به ریاست استاندار مشوق‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز بودجه مصوب ندارد و برنامه‌ها با اعتبارات دستگاه‌ها به شکل مستقل یا با مشارکت ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت برگزار می‌شود، افزود: در موضوع مهدویت برنامه‌ها باید با هماهنگی بنیاد مهدویت باشد چراکه دشمنان به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن مباحث مهدویت هستند و باید در این خصوص حساسیت داشته باشیم.

چراغی با اشاره به اینکه برگزاری شوراهای اقامه نماز در ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز مدنظر قرار می‌گیرد بر لزوم فعال نمودن دبیران ستاد اقامه نماز ادارات شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان‌ها ظرفیت‌های خوبی دارند و می‌طلبد دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانی را فعال کنند.

انتهای پیام
captcha