اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج)
کد خبر: 4051026
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج)

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان مهلت ارسال آثار به جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج) را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج)امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و زمینه‌سازی برای حضور نقش‌آفرین هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت و همراهی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) لرستان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: فراخوان این جشنواره در شب میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آزادبخت با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه ارسال کند که پس از داوری آثار، به ۱۲ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، ادامه داد: همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده این جشنواره در استان برپا خواهد شد.

آزادبخت با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://roytab.ir/emamzaman مراجعه کنند، یادآور شد: علاوه بر بنیاد مهدویت، سازمان مالیاتی، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha