برگزاری دوره آموزش قرآن در آستان امامزاده محمد(ع) کوهدشت
کد خبر: 3987981
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
با حضور دانشجویان جهادگر؛

برگزاری دوره آموزش قرآن در آستان امامزاده محمد(ع) کوهدشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف کوهدشت بیان کرد: دوره کوتاه‌مدت آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی و روانخوانی با حضور دانشجویان جهادگر لرستان در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کوهدشت در حال برگزاری است.

دوره کوتاه‌مدت آموزش قرآن در امامزاده محمد(ع) کوهدشت برگزار می‏‌شودحجت‌الاسلام جلیل پادروند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره کوتاه‌مدت آموزش قرآن با حضور 10 نفر از دانشجویان بانوی جهادگر استان لرستان در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد کوهدشت خبر داد و گفت: این دوره کوتاه‌مدت آموزشی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن‌ کریم از اول مردادماه آغاز شده و تا اول شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی طی روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در قالب گروه‌های پنج نفره از قرآن‌آموزان در حال برگزاری است.

پادروند با بیان اینکه برای ایام محرم نیز برنامه‌هایی از جمله طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه امامزاده محمد(ع) و سیدابوالوفا(ع) این شهرستان را در دستور کار داریم، اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی این شهرستان در دهه اول محرم در محوطه باز این دو امامزاده در قالب‌ دسته‌جات زنجیرزن و سینه‌زن عزاداری خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراکز افق این بقاع متبرکه، بیان کرد: از موقوفه درب‌گنبد به‌عنوان بزرگ‌ترین موقوفه در شهرستان کوهدشت یاد می‌شود، اما در این شهرستان موقوفه‌ای با نیت قرآن نداریم که در تلاش هستیم با فرهنگ‌سازی وقف قرآن، واقفان را به‌ سمت وقف با نیت قرآن سوق دهیم.

انتهای پیام
captcha