اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی در لرستان
کد خبر: 3987866
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی با هدف کاهش معضلات ترافیکی و حوادث رانندگی در معابر درون شهری استان با حضور ۱۳ اکیب خودرویی خبر داد.

ارسال شود/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، یکشنبه دهم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی با خودروهای شیشه دودی، پلاک مخدوش و ترددهای غیر مجاز شبانه و نیز خودروهایی که با نصب سیستم صوتی بر روی خودرو، آلودگی صوتی ایجاد می کنند به صورت ویژه برخورد و علاوه بر اعمال قانون خودروهای آن‌ها به مدت 72 ساعت در پارکینگ توقیف می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری رانندگان با پلیس برای اجرای این طرح افزود: از آن دسته از رانندگان که خودروی دارای شیشه دودی هستند و یا سیستم صوتی غیرمجاز نصب کرده‌اند می‌خواهیم قبل از برخورد پلیس خود اقدام به اصلاح وضعیت خودرو نمایند.

چغلوند، قانون‌مند کردن مردم و احترام به موازین قانونی و اجتماعی را از اهداف این شرح برشمرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح از که از ۸ مردادماه شروع شده با هزار و ۳۲۵ خودروی متخلف برخورد و اعمال قانون شده است.

انتهای پیام
captcha