اربعین شهید سلیمانی یک مجلس حماسی است
کد خبر: 3879287
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

اربعین شهید سلیمانی یک مجلس حماسی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری مراسم ویژه اربعین سردار سلیمانی در تمام مساجد و هیئات مذهبی لرستان، گفت: مراسم اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی یک جلسه حماسی است که باید با جوشش‌ها، رویدادها و برنامه‌های جدید همراه باشد.

اربعین شهید سلیمانی یک جلسه حماسی استحجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه‌ با برگزاری مراسم اربعین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی  در استان لرستان، اظهار کرد: مردم ما از همان ساعات ابتدایی شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی به‌صورت خودجوش به عزاداری پرداختند و مراسم مختلفی در جای جای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: تمام مساجد و هیئات مذهبی استان تا به امروز برای این شهید بزرگوار مراسم‌ گوناگونی را برگزار کرده‌اند؛ چراکه بنا بر این نبود که فقط یک مراسم برگزار شود و تمام، بلکه باید این عزاداری را در گوشه گوشه استان و کشور به نمایش بگذاریم که همه بدانند چه مرد بزرگی را از دست داده‌ایم.

مهدوی‌امین با اشاره به این‌که امسال جوشش خون شهید سلیمانی باعث وحدت و همگرایی مردم و حضور گرم و پُرشورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن روز سرد شد، گفت: تمام این مراسم متعلق به شهید سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که ما فعلاً باید از وجود سپهبد شهید سلیمانی بهره‌برداری کنیم، ادامه داد: مراسم اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی یک جلسه حماسی است که باید با جوشش‌ها، رویدادها و برنامه‌های جدید همراه باشد.

وی با اشاره به این‌که طبق هماهنگی‌های انجام شده مراسم اربعین سپهبد شهید سلیمانی 27 بهمن‌ماه در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: اقشار مختلف مردم، روحانیان، مداحان و جامعه مذهبی استان در این مراسم حضور یافتند.

مهدوی‌امین تأکید کرد: اربعین سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک جریان و حرکت است که باید از آن بهره‌برداری‌های ویژه انجام شود و هر شهرستان نیز مراسم ویژه خود را در این روز داشته باشد.

انتهای پیام
captcha