برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد
کد خبر: 3873501
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه بروجرد از برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد طی دهه فجر خبر داد و گفت: مدیران با اطلاع‌رسانی اطلاعات و اقدامات مقایسه‌ای پیش و پس‌از پیروزی انقلاب در دستگاه‌های اجرایی خود، خدمات و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

برپایی میز خدمت در مساجد بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز چهارشنبه، دوم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان بروجرد با اشاره به خدمات بی‌شمار و گسترده انقلاب اسلامی به آحاد مردم، اظهار کرد: در چهل ساله عمر انقلاب خدمات کم‌نظیر فراوانی در حوزه‌های مختلف به همه اقشار مردم ارائه شده است که می‎طلبد مدیران ادارات با اطلاع‌رسانی اطلاعات و اقدامات مقایسه‌ای پیش و پس‌از پیروزی انقلاب در دستگاه‌های اجرایی خود، خدمات و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تشریح کنند.

وی از برپایی میز خدمت در مساجد بروجرد با هدف رفع مشکلات مردم در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: از این طریق علاوه‌بر تلاش برای رفع مشکلات عمومی ساکنان محلات و مناطق حاشیه‌ای، هر کدام از مدیران نسبت به حل مسائل مرتبط با حوزه کاری خود اقدام می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: برپایی میز خدمت و ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات و خواسته‌های آنان زمینه را برای ارائه خدمات بهتر و تقویت خدمات‌رسانی به شهروندان فراهم می‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که استکبار جهانی به خیال خام خود می‌پندارد انقلاب اسلامی تضعیف شده، حال آن‌که این خیال واهی است، اظهارکرد: یقیناً حضور باشکوه و پُر شور و شعور اقشار مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌ها و خیال پوچ و واهی  دشمنان خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: مردم بصیر، انقلابی و ولایی کشورمان قطعاً امسال نیز همچون گذشته با حضوری مثال‌زدنی در راهیپمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان را نقش بر آب کرده و بار دیگر وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن اثبات و اعلام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha