اعزام ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان در دهه آخر صفر
کد خبر: 2616371
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

اعزام ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف لرستان در دهه آخر صفر

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان در دهه آخر صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده مناطق مختلف شهری و روستایی، مراکز مذهبی و مجامع دینی این استان در دهه آخر صفر از حضور روحانیان به‌عنوان تأثیرگذارترین قشر در ایجاد بینش دینی و ابلاغ پیام عاشورا و توسعه فرهنگ حسینی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این روحانیان با هدف اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و دینی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات شرعی مردم به بخش‌ها و مناطق مختلف لرستان اعزام می ‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: مبلغان اعزامی با برگزاری منابر حسینی، مجالس وعظ، خطابه، دعا، زیارت، بیان احکام و مسائل شرعی و تبلیغ چهره به چهره در برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر محافل مذهبی تلاش می‌‌کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان نظارت و هدایت عزاداری‌ها، پرهیز از خرافات، تبیین مباحث امر به معروف و نهی از منکر، مباحث جمعیتی، اقتصاد مقاومتی، تبیین نشانه‌های ظهور، تشکیل حلقه‌های معرفت و تبلیغ چهره به چهره را از دیگر اقدامات مبلغان در مناطق تبلیغی ذکر کرد.

captcha