توصیه دبیر اجرایی کنگره قرآن و علوم انسانی به صاحبان مقالات
کد خبر: 3625831
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

توصیه دبیر اجرایی کنگره قرآن و علوم انسانی به صاحبان مقالات

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر علمی کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی از صاحبان چکیده مقالات درخواست کرد که ارسال اصل مقاله خود را به روزهای پایانی مرداد ماه موکول نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعیسی مسترحمی، دبیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) عنوان کرد: با توجه به تمدید زمان ارسال مقالات به این کنگره که تا پایان مرداد ماه اعلام شده است حجم زیادی از ارسال مقالات از طریق سایت در روزهای منتهی به این مدت انجام می‌شود.
وی افزود: این روند سبب می‌شود تا به علت حجم سنگین در ترافیک بارگزاری مقالات، سیستم با اختلالاتی مواجه و سبب شود برخی موفق به ارسال اصل مقاله خود نشوند، بنابراین از همه صاحبان چکیده مقالات درخواست می‌شود تا کار ارسال اثر را زودتر به پایان برسانند.
مسترحمی با بیان اینکه همچنین با توجه به اینکه کار داوری آثار نیز در حال انجام است تصریح کرد: کسانی که مقالات را زودتر به دبیرخانه برسانند زودتر نیز در فرایند داوری قرار گرفته و می‌توانند نقائص کار خود را برطرف کنند.
مسترحمی با بیان اینکه بیش از هزار چکیده مقاله به دبیرخانه واصل شده است که از این تعداد، بیش از 400 نفر اصل مقالات را ارسال کرده‌اند بیان کرد: کنگره قرآن و علوم انسانی روز 9 آذرماه در قم برگزار خواهد شد.
وی افزود: صاحبان مقالات برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش به نشانی www. Quranolum.com مراجعه کنند همچنین شماره ۳۷۱۱۰۲۵۱ و   kongere.quran@chmail.ir پاسخگوی علاقه‌مندان و ارسال‌کنندگان آثار است.  
captcha