پیش‌بینی حضور 8 هزار نفر از استان مرکزی در مراسم ارتحال امام(ره)
کد خبر: 4211492
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
استاندار مرکزی:

پیش‌بینی حضور 8 هزار نفر از استان مرکزی در مراسم ارتحال امام(ره)

فرزاد مخلص‌الائمه ضرورت توجه به محتوای فرهنگی در مراسم سالگرد امام(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام هشت هزار نفر از استان جهت شرکت در سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل انجام شده است.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، اول اردیبهشت، در نشست ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اردوی راهیان‌نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی و سبک زندگی امام راحل را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به محتوای فرهنگی در مراسم سالگرد امام(ره) از جماه موارد مهم و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه محتواسازی فرهنگی در ایام ارتحال امام زمینه بهره‌روری هرچه بیشتر از ایام را فراهم می‌کند، از مسئولان خواست نسبت به این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشند. برنامه‌ریزی برای اعزام هشت هزار نفر از استان جهت شرکت در سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل انجام شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) باید برنامه‌ها در دو محور فرهنگی و حمل‌و نقل بین دستگاه‌ها تقسیم کار شود، اظهار کرد: قرار بر این است که برنامه‌ها نسبت به سال‌های قبل از غنا و محتوای پربارتری برخوردار باشد. تدارک برنامه‌های متفاوت‌تر با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان در دستور کار رسانه و ادارات قرار گیرد.

مخلص‌الائمه استان مرکزی را تنها استان برخوردار از دو برنامه محوری مهم همچون اعزام شیفتگان به تهران جهت شرکت در مراسم ارتحال و اجرای ویژه‌برنامه مهم در خمین (زادگاه امام) عنوان کرد و افزود: انتظار ما براین است فرمانداران با تشکیل ستاد شهرستانی نسبت به تعریف برنامه‌های جامع و پرمحتوا اقدام کنند.

این مقام مسئول اولویت و توجه به برنامه‌های اثرگذار با محتوای فرهنگی در ایام ارتحال ایشان را مورد تأکید قرار داد و گفت:  اجرای برنامه در خمین فقط به یک برنامه سالگرد در روز ارتحال آن حضرت مورد توجه نباشد، بلکه باید در کنار این برنامه، برنامه‌های مهم و قوی دیگری در دستور کار باشد.

وی در بخش دیگر از سخنان به برگزاری راهیان‌نور اشاره کرد و افزود: توجه به این مهم همواره در دستور کار است و برای افزایش استقبال و ایجاد انگیزه در تمامی اقشار به ویژه نسل نوجوان و جوان باید حداقل امکانات بهداشتی و اقامتی فراهم شود.

مخلص‌الائمه به تجهیز اردوگاه اندیمشک و خرمشهر استان اشاره و با بیان این مطلب که انجام و ساخت‌و‌ساز اردوگاه اهواز باید به سازمان برنامه و بودجه استان واگذار شود، اضافه کرد: تکمیل زائرسرای مشهد که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اردوگاه سه‌گانه استان در جنوب کشور به عنوان دو پروژه خارج از استان از جمله اقدامات در حال پیگیری است.

انتهای پیام
captcha