پیام تسلیت استاندار مرکزی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان مسافر
کد خبر: 4208531
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

پیام تسلیت استاندار مرکزی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان مسافر

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان محمد و بهمن مسافر را تسلیت گفت.

پیام  مخلص الائمه، استاندار مرکزی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان مسافر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی استاندار مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار و رئیس ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان محمد و بهمن مسافر را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج غلامرضا مسافر، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز دفاع مقدس محمد و بهمن مسافر موجب تأثر خاطر شد. این پدر صبور و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد از اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌ است و شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر ایشان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران این اسوه‌های جهاد و مقاومت، بی‌بدیل است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مرحوم، مردم شهیدپرور استان مرکزی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان اراک تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با حضرت سیدالشهدا (ع) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت دارم.

یادآور می‌شود، شهید والامقام محمد مسافر در دوم فروردین سال ۱۳۳۹ در اراک متولد و در ۱۳ مهر سال ۱۳۶۱ در درگیری با گروهک ضد انقلاب به شهادت رسید. همچنین شهید والامقام بهمن مسافر نیز در ۶ بهمن سال ۱۳۴۸ در اراک متولد و در ۷ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha