محافل هفتگی قرآن در منازل خانواده‌های شهدا برگزار شود
کد خبر: 3684955
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
پیشنهاد سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور به جامعه قرآنی:

محافل هفتگی قرآن در منازل خانواده‌های شهدا برگزار شود

گروه جهاد و حماسه: سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور گفت: پیشنهادم به جامعه قرآنی است که محافل قرآنی را در منازل خانواده شهدا برگزار کنند. همان محافل که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، این محافل در منازل خانواده‌های شهدا باشند. با این کار هم سری به خانواده‌های شهدا زده‌ایم و هم اینکه محافل قرآنی را برگزار کرده‌ایم.

رد نشود//محافل هفتگی قرآن را در منازل خانواده‌های شهدا برگزار کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بنیادی، سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دیدار جامعه قرآنی از خانواده شهدا، اظهار کرد: ما گروهی از طلاب در گذشته به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رفتیم و حتی خانواده‌هایی که در استان‌های مختلف بودند و پس از شناسایی آنها یادواره‌های شهدایشان را برگزار می‌کردیم. همچنین گاهی به دیدار خانواده‌هایی‌ می‌رفتیم که در روستاهای محروم بودند.دیدارها آنقدر خانواده‌ها را خوشحال می‌کرد که حد و اندازه نداشت.

وی افزود: زمانی که به دیدارخانواده‌های شهدا می‌رفتیم از اینکه آنها احساس می‌کردند، به یادشان هستیم و فراموششان نکرده‌ایم، بسیار خوشحال بودند. خانواده‌های شهدا توقعی از ما ندارند اما ما باید آنها را تکریم کنیم تا فراموش نشوند.

سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور تصریح کرد: اگر توفیق داشته باشیم، دیدار با خانواده‌های شهدا را ادامه خواهیم داد.در گذشته دیدار با خانواده شهدا یک رسم بود و به خانواده‌ها سرکشی می‌کردند و حتی در گذشته این دیدارها از سوی مساجد و پایگاه‌های بسیج محقق می‌شد.

وی ادامه داد: امروزه مقداری این دیدارها کم‌رنگ شده است و ما نباید کاری کنیم که خانواده‌های شهدا، خدای ناکرده به مرور فراموش کنیم، اگر بتوانیم در این زمینه کاری کنیم تا مدیریتی شود وهمه سازمان‌ها، ارگان‌ها، اقشار مختلف مردم و نهادهای مردمی بتوانند این کار را انجام دهند و هراز گاهی، به دیدار خانواده شهدای محلات خود بروند، این رسم همچون گذشته از سرگرفته می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مرکزی سفیران نور تصریح کرد: پیشنهادم به جامعه قرآنی است که محافل قرآنی را در منازل خانواده شهدا برگزار کنند. همان محافل که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، این محافل در منازل خانواده‌های شهدا باشند. با این کار هم سری به خانواده‌های شهدا زده‌ایم و هم اینکه محافل قرآنی را برگزار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: ما امروزه شاهد برگزاری محافل قرآنی به صورت هفتگی در مساجد، پایگاه‌ها و حسینیه‌ها هستیم؛ اگر این محافل در منازل خانواده‌های شهدا باشند، استقبال خوبی خواهد شد و سبب تسلای خانواده‌های شهدا می‌شود.

captcha