صرف 60 دقیقه با خانواده شهدا زمان زیادی را نمی‌گیرد/ جامعه قرآنی کم لطفی را کنار بگذارند
کد خبر: 3684025
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
بوستانی:

صرف 60 دقیقه با خانواده شهدا زمان زیادی را نمی‌گیرد/ جامعه قرآنی کم لطفی را کنار بگذارند

گروه جهاد و حماسه: مدیرکل ایثارگران سپاه تهران با اشاره به اینکه برخی از جامعه قرآنی نسبت به دیدارهای هفتگی با خانواده شهدای قرآنی کم لطف هستند، گفت: صرف یک ساعت در هفته برای خانواده شهدای قرآنی، زمان زیادی نیست و امیدوارم برخی از مسئولان با برنامه‌ریزی‌های درست و مناسب در دیدارهای هفتگی با جامعه قرآنی حضور داشته باشند.

صرف 60 دقیقه با خانواده شهدا زمان زیادی را نمی‌گیرد/ جامعه قرآنی کم لطفی را کنار بگذارند

علی‌اکبر بوستانی، مدیرایثارگران سپاه تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به استقبال اندک جامعه قرآنی از دیدار با خانواده شهدای قرآنی اظهار کرد: سابقه دیدار با خانواده شهدا به همان سال‌های جنگ و اوایل جنگ برمی‌گردد؛ در آن زمان گروهی از دوستان در گردانی به نام «انصار» جمع شدند و به امورات رزمندگان، خانواده شهدا، مفقودین، اسرا می‌پرداختند؛ پس از جنگ بنا به شرایطی که به وجود آمد، بخش خاصی از جامعه قرآنی در لشگر و دیگر بخش‌های مختلف این ارتباط را حفظ کردند و دیدارها امتداد یافت.

وی افزود: دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدای قرآنی ازسال 92 تا کنون به صورت مداوم ادامه داشت و برکات بسیاری را برایمان به وجود آورد. خانواده‌های شهدای قرآنی نور خاصی دارند و دیدار با آنها سبب می‌شود، توفیقات بیشتری نصیبمان شود؛ ما نیاز داریم تا هرچند وقت یکبار به دیدار با خانواده شهدای قرآنی برویم، جامعه‌ای که عزیزشان و حتی هستی‌شان را از دست داده‌اند. شاید بسیاری از ما جنگ را ندیده باشیم و یا حتی لطمه‌ای متوجه‌ ما و خانواده‌مان نباشد اما زمانی که به دیدار با خانواده شهدا می‌رویم، در این ارتباطات، راه را پیدا می‌کنیم.

مدیر ایثارگران سپاه تهران تصریح کرد: از برکات ویژه دیدار با خانواده شهدا این است که حداقل راه زندگی را گم نمی‌کنیم. زمانی که با خانواده‌های شهدا درباره شهیدشان صحبت می‌کنیم با خصوصیات، ویژگی و سبک زندگی آنها آشنا می‌شویم و همین امر سبب می‌شود تا راه درست زندگی را پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی متوجه می‌شویم که شهدا چه تفکراتی داشتند و با چه تفکراتی پا به میدان جنگ گذاشتند؛ آشنایی با تفکرشهدا، خیر و برکت دارد و برخی از جامعه قرآنی که حتی جلسه‌ای به این دیدارها نیامده‌اند؛ بسیار کم لطف هستند که امیدواریم در آینده با برنامه‌ریزی‌هایی که می‌شود، در این دیدارها حضور داشته باشند.یک ساعت در هفته بعید می‌دانم وقت کسی را بگیرد.

بوستانی اظهار کرد: همه کسانی که رفتند و شهید شدند، در خط قرآن بودند و قطعا خط فکری‌شان در مسیر قرآن بود؛ در غیر این صورت کسی برای مال دنیا به جبهه‌ها نرفته است تا جانش را بدهد؛  قطعا ارتباطات با خانواده شهدا برکات زیادی شامل حال خودشان و خانواده‌هایشان خواهد کرد.

captcha