ترویج فرهنگ حجاب نیازمند فعالیت‌های ایجابی است
کد خبر: 4146368
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
استاندار لرستان:

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند فعالیت‌های ایجابی است

استاندار لرستان احیای امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی دانست و گفت: تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌.

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند فعالیت‌های ایجابی استبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۷ خردادماه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری، با اشاره ابلاغیه وزارت کشور درباره اقدامات ایجابی و سلبی درباره امر به معروف و نهی از منکر، به اهمیت این موضوع اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید خود را در این زمینه دغدغه‌مند و مسئول بدانند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بحث امر به ‌معروف و نهی از منکر را در استان پیش برد.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه وزارت کشور جامعه هدف مشخص شده است، بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و افراد تأثیرگذار جامعه موضوعات حوزه امر به ‌معروف و نهی از منکر را بررسی و علت‌یابی کنند و اگر جامعه هدفی مغفول مانده احصاء و اقدامات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌های ایجابی دسته‌بندی شوند.

زیویار بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، اضافه کرد: بررسی ساز و کار صنوف، استفاده از امکانات دولتی و ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز تجاری و سطح شهر، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha