زوایای پنهان عملیات بیت‌المقدس برای نسل جدید تبیین شود
کد خبر: 4143184
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه لرستان:

زوایای پنهان عملیات بیت‌المقدس برای نسل جدید تبیین شود

مرتضی کشکولی با بیان اینکه رزمندگان ایرانی در عملیات بیت‌المقدس در نبردی نابرابر همه جبهه کفر و استکبار را به زانو درآوردند، گفت: امروز وظیفه کارشناسان و فرماندهان نطامی زوایای پنهان این عملیات بزرگ را برای نسل جدید تبیین کنند.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی لرستان در خرم‎آباد برگزار شد.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این صبحگاه مشترک با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز «مقاومت، ایثار و پیروزی»، گفت: فتح خرمشهر معبر نفوذ دشمن را برای از بین بردن انقلاب اسلامی در هم کوبید.

 وی با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در نبردی نابرابر همه جبهه کفر و استکبار را به زانو درآوردند، افزود: امروز وظیفه کارشناسان و فرماندهان نطامی تبیین زوایای پنهان این عملیات بزرگ برای نسل جدید است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این مراسم آزادسازی خرمشهر را از حماسه‌های ماندگار ملت ایران در پاسداری از وطن و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر کفه ترازوی جنگ را در عرصه‌های مختلف نظامی و سیاسی به نفع ایران تغییر داد.

انتهای پیام
captcha