۱۵ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در خرم‌آباد رونمایی شد
کد خبر: 4142987
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

۱۵ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در خرم‌آباد رونمایی شد

15 عنوان کتاب مکتوب و صوتی حوزه ایثار و شهادت در جریان یادواره گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، شهدای عملیات حاج عمران، شهدای بمباران و شهدای کرامت در خرم‌آباد رونمایی شد.

رونمایی کتاببه گزارش ایکنا از لرستان، در جریان سفر دو روزه سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور امروز، دوم خردادماه در جریان مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، شهدای عملیات حاج عمران، شهدای بمباران و شهدای کرامت که در خرم‌آباد برگزار شد، ۱۵ عنوان کتاب مکتوب و صوتی حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.

کتاب‌های «آتش تهیه» (خاطرات من و دوستان از جنگ) تألیف مراد مطهری، «برنو پدرم» (براساس خاطرات رزمنده یونس قبادی) نوشته یونس قبادی و سیدمهدی موسوی، «اولین و آخرین سنگر» تاریخ شفاهی نوشته نجف زمانی گنجی از فرماندهان گردان پشتیبانی مهندسی رزمی جهاد استان لرستان، «فلسطین در مه» نوشته شیما تیموری، و «دعوت‌شدگان» دل‌نوشته‌های مؤمن عبدی‌پور از شهدای هشت سال دفاع مقدس و «جبهه‌بازی» نوشته خسرو پناهی از جمله این کتاب‎ها بود که امروز در این مراسم رونمایی شد.

از دیگر کتب رونمایی شده در این مراسم می‎توان به کتاب‌های «خرمشهر و آن سی دانشجوی لُر» نوشته علی وحیدی و «خط خاطره» نوشته عصمت دهقانی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha