خانواده‌های شهدای امنیت لرستان تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4142757
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

خانواده‌های شهدای امنیت لرستان تجلیل شدند + عکس

طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از خانواده‌های شهدای نظم و امنیت لرستان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند، تجلیل شد.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای امنیت لرستان+عکسبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین تجلیل از شهدای نظم و امنیت استان لرستان که در ایام اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند، عصر دوشنبه، یکم خردادماه با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن جلسات فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد.

در این مراسم که از خانواده‌های شهیدان عبدالهی، کرم‌پور، خانی‌چگنی، بیرانوند، لطفی و کشوری تجلیل شد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دیدار با شهدای امنیت که مورد احترام مردم هستند مورد تأکید ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای به حاشیه راندن عظمت و بزرگی شهدای نظم و امنیت است و این شهدا مظلوم هستند و مسئولان باید در سرکشی، توجه و حضور در منزل شهدای امنیت اهتمام بیشتری داشته باشند، افزود: لرستان از حیث شهدای امنیت اخیر بعد از سیستان‌وبلوچستان بیشترین آمار شهدا را دارد.

قاضی‌زاده هاشمی با یادآوری اینکه هیچ چیز نمی‌تواند جای شهدا را پُر کند و خداوند خود قدردان جایگاه شهداست، بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا از این حیث است که بگوییم جامعه نباید نسبت به قهرمانان خود بی‌تفاوت نیست.

انتهای پیام
captcha