کتاب شهدای دانشجوی لرستان تهیه می‌شود
کد خبر: 4130314
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

کتاب شهدای دانشجوی لرستان تهیه می‌شود

از سوی کمیته دانشگاهیان کنگره ملی شهدای لرستان کتاب شهدای دانشجوی استان لرستان تهیه می‌شود

کمیته دانشگاهیان کنگره ملی شهدای لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان لرستان امروز، ۸ فروردین‌ماه به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با تأکید بر تقویت برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان برای تهیه کتاب معرفی شهدای دانشجو برگزار شد.

در این نشست که مدیران و نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان حضور داشتند، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان خواست کوشش‌ها برای اینکه هر دانشگاهی کتاب شهدای دانشجوی ویژه دانشگاه خود را داشته باشد، بیشتر شود.

وی با تأکید بر تقویت روحیه و عمل جهادی برای ارتقای فعالیت‌های کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان لرستان، گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله رسالت‌های دینی و اخلاقی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تهیه کتاب معرفی شهدای دانشجوی هر دانشگاه و مرکز آموزش عالی را یک اقدام ارزشمند و مهم در راستای شناساندن و معرفی هرچه بهتر شهدای دانشجو به نسل جوان به‌ویژه نسل دانشجو دانست.

وی از اعضای کمیته مذکور خواست در هر شهرستان یک دانشگاه، مدیریت هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها برای تهیه کتاب معرفی شهدای دانشجوی آن شهرستان را عهده‌دار شود تا اقدامات با انسجام بیشتری، پیش بروند و زندگی‌نامه شهدای دانشجوی استان لرستان به‌صورت کاملاً مدون تهیه شود تا ماندگاری برای نسل‌های آینده داشته باشد.

علاوه بر اعضای نشست، از دانشگاه لرستان، فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، علی نوری، مدیر مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و رئیس اداره روابط عمومی این دانشگاه و دکتر میرهاشمی، رئیس مرکز آموزش عالی شهرستان پلدختر (وابسته به دانشگاه لرستان) نقطه‌نظرات خود را در راستای تقویت برنامه‌ریزی‌های عملیاتی کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان لرستان بیان کردند.

انتهای پیام
captcha