مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان فراجا برگزار می‌شود
کد خبر: 4121730
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان فراجا برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا 26 لغایت 28 بهمن‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فراجا، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان فراجا از تاریخ 26 لغایت 28 بهمن ماه سال جاری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی انتظامی کشور در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: انس با قرآن ضامن سعادت انسان در دنیا و آخرت است و لذا در راستای ترویج فرهنگ ناب و انسان‌ساز قرآن و ایجاد فضای معنوی و قرآنی و شناسایی استعدادها و معرفی الگوهای برتر قرآنی بین خانواده کارکنان فراجا و نهادینه‌شدن احکام و معارف حیاتبخش قرآن در جان و دل مخاطبان، این مسابقات برپا خواهد شد.

وی افزود: مسابقات در اجزای مختلف حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱ و ۲ و اذان(ویژه فرزندان پسر) در شش طیف جداگانه همسران، فرزندان دختر(پائین و بالای 16 سال)، فرزندان پسر (پائین و بالای 16 سال) و کارکنان شاغل زن برگزار می‌شود.

بهرامی در ادامه گفت: مراسم افتتاحیه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج.ا.ایران و مراسم اختتامیه روز جمعه با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده محترم انتظامی ج.ا.ایران برگزار و از برگزیدگان این دوره نیز تجلیل خواهد شد و نفرات برتر این دوره به مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروهای مسلح که در تیرماه سال آینده به میزبانی فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد. 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اعلام کرد: 25 نفر از داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشور این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

وی در پایان افزود: دستاورد انس مستمر با قرآن، رسیدن به حیات طیبه است و قرآن سعادت انسان در دنیا و آخرت را تضمین می‌کند که در جهت نیل به این هدف مهم، سالانه بیش از 30 عنوان فعالیت و برنامه قرآنی در سطح مجموعه انتظامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha