۹ هزار لرستانی در صف وام ازدواج قرار دارند
کد خبر: 4119349
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

۹ هزار لرستانی در صف وام ازدواج قرار دارند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان لرستان گفت: از مجموع ۲۶ هزار متقاضیان وام ازدواج در استان ۱۷ هزار وام را دریافت کردند و مابقی در صف انتظار قرار دارند.

شهاب مولایی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان لرستان،شهاب مولایی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، یکی از ابزارهای تحکیم بنیان خانواده و حمایت و تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج را پرداخت تسهیلات ازدواج دانست و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه از مجموع مجموع ۲۶ هزار متقاضیان وام ازدواج در استان ۱۷ هزار وام را دریافت کردند و مابقی در صف انتظار قرار دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت بانک ملی با پرداخت ۶۴۰ میلیارد تومان به تنهایی ۲۷ درصد از کل پرداخت تسهیلات استان در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: درصد قابل توجهی از بانک‌های عامل به تکالیف قانونی در پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان عمل نکردند و باید پاسخگوی قصور در این حوزه باشند.

مولایی بر لزوم نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در حوزه جوانان تأکید کرد و با بیان اینکه اجرای مصوبات حوزه جوانان مستلزم مشارکت همه دستگاه‌ها است، خواستار مشارکت خیرین در ترویج ازدواج آسان و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان شد.

انتهای پیام
captcha