هزار و ۵۶۰ نفر از ایثارگران علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند
کد خبر: 4118749
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

هزار و ۵۶۰ نفر از ایثارگران علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند

معاون علوم پزشکی لرستان با اشاره به تبدیل وضعیت هزار و ۵۶۰ نفر از ایثارگران شاغل در این دانشگاه، گفت: تبدیل وضعیت ۵۱۵ ایثارگر دیگر در دست اقدام است.

فرهادی، معاون توسعه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی فرهادی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: بودجه سال گذشته ۲۸۰۰ میلیارد تومان بوده و در ده ماهه سال جاری این رقم به ۳۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه بودجه عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد و درآمدهای اختصاصی، ۳۰ درصد رشد داشته است، ادامه داد: اعتبارات ملی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال جاری ۴۷ درصد رشد و ۹۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است، افزود: اعتبارات استانی این دانشگاه ۳۸ درصد رشد داشته که رقم تخصیص آن بید افزایش پیدا کند.

فرهادی با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اضافه کرد: در مجموع ۲ هزار و ۷۵ پرونده ایثارگری در این دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و ۱۵۶۰ نفر تبدیل وضعیت شده و حکم آنان صادر شد، کمااینکه ۵۱۵ پرونده دیگر در دست اقدام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه طی تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، که در صورت تحقق کامل آن پروژه بهداشتی ناتمام در استان نخواهیم داشت، ادامه داد: از رقم این تفاهم‌نامه ۳۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده و برخی پروژه‌ها در مرحله انجام مناقصه هستند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۲ پروژه به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۶ پروژه به زیربنای ۳۴۰۶ متر و اعتبار ۹۲ میلیارد تومان استان می‌شود و تا پایان سال ۱۱ پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهادی با اشاره به اینکه ۱۰۶ پروژه بهداشتی که تعدادی جدید و تعدادی نیمه تمام است با اعتبار ۲۰۰ میلبارد تومان طی توافقنامه با وزارت بهداشت نهایی شده است و امیدواریم تا پایان سال آینده این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ورود تجهیزات پزشکی به استان، طی یک سال گذشته، افزود: طی یک سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با ارز دولتی، ازجمله سی تی اسکن، الکتروشوک و ام‌ آر ای، وارد استان شده است.

انتهای پیام
captcha