12بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ریحانه»
کد خبر: 4118486
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

12بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «ریحانه»

مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با موضوع جایگاه بانوان در اسلام و با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» که به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری فاطمی از روز میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

مسابقه کتابخوانی ریحانهبه گزارش ایکنا از قم، مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با موضوع جایگاه بانوان در اسلام به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری فاطمی از سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به همین‌ مناسبت برگزار می‌شود.

این مسابقه با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» که از روز میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی https://eitaa.com/fatemi_book در پیام‌رسان ایتا و برای ورود به صفحه ثبت نام و سوالات مسابقه به نشانی b2n.ir/b90205 مراجعه کنند.

همچنین برای تهیه کتاب «بهار، نام دیگر باران» افراد می‌توانند برای خرید اینترنتی  از لینک b2n.ir/a00136، خرید از کتابفروشی حرم مطهر (واقع در صحن صاحب الزمان عج)، دریافت فایل PDF کتاب در کانال پیامرسان ایتا و دریافت  نسخه الکترونیک از نرم‌افزار کتابخوان طاقچه به نشانی b2n.ir/u73907 اقدام کنند.

یادآور می‌شود، جوایز مسابقه ریحانه ۱۴ بسته متبرک فاطمی و سنگ نگین متبرک حرم حضرت معصومه(س) است که به قید قرعه به افراد برگزیده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha