یادواره شهدای روحانیت در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4118031
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
همزمان با دهه فجر

یادواره شهدای روحانیت در گلستان برگزار می‌شود

معاون اجتماعی حوزه علمیه گلستان به معرفی برنامه‌های ایام دهه فجر در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: یادواره ۷۴ شهید روحانی و طلبه با همکاری نهادهای فرهنگی حوزه در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضایی معاون اجتماعی حوزه علمیه گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی رضایی، معاون اجتماعی حوزه علمیه گلستان در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان که امروز، ۹ بهمن‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، گفت: ایام دهه فجر یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم را در هم شکسته و آزادی و استقلال مردم را به‌عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

معاون اجتماعی حوزه علمیه گلستان بیان کرد: حوزه‌های علمیه گلستان همانند سال‌های گذشته برنامه‌های خاصی را در راستای بزرگداشت این ایام برای جامعه هدف خود تدارک دیده است که با همکاری نهادهای فرهنگی و حوزوی در سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضایی در تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه ویژه دهه فجر در مدارس آموزش و پرورش توسط مبلغان طرح امین در استان، برگزاری نشست‌های علمی گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس علمیه، تببین دستاوردهای انقلاب با محوریت جهادتببین، تجلیل از بانوان طلبه و تأثیرگذار انقلاب، تشویق به مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری یادواره ۷۴ شهید روحانی در ۱۲ بهمن از جمله برنامه‌های حوزه‌های علمیه در ایام دهه فجر است.

معاون اجتماعی حوزه علمیه گلستان همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های علمیه گلستان اشاره و اظهار کرد: این برنامه با حضور ۱۵۰۰ طلبه به همراه ۱۰ جلسه فشرده توسط اساتید کشوری در دهه فجر برگزار خواهد شد که این افراد بعد از حضور در این دوره می‌توانند در سطح جامعه ایفای نقش کنند.

 

انتهای پیام
captcha