برگزاری جلسات خانگی قرآن در ایام الله دهه فجر در مینودشت
کد خبر: 4117323
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

برگزاری جلسات خانگی قرآن در ایام الله دهه فجر در مینودشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت گفت: یکی از اقدامات و کارهای فرهنگی ستاد دهه فجر برگزاری جلسات خانگی قرآن در منازل زوجهای جوان است که علاوه بر ارائه سبک زندگی قرآنی توسط اساتید یک جلد کلام الله مجید به زوجهای جوان هدیه داده می‌شود.

حجت الاسلام میررسولی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشتبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام میررسولی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت گفت: یکی از رویش‌های انقلاب ما مراسم معنوی و سنت حسنه اعتکاف است که پيش‌بينی می‌شود که بیش از هزار نفر در شهرستان مینودشت معتکف شوند که در این خصوص تاکنون در 10 مسجد بحث ثبت‌نام را آغاز کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت به برنامه‌ مهرواره با نور ویژه بانوان محله محوردر مینودشت اشاره کرد وگفت: در مهرواره بانور بانوان مسائل و مشکلات و گره‌های محله‌های خود را در روستاها و شهرها حل و فصل می‌کنند که در این مهرواره بیش از ۳۰۰ بانو مینودشت شرکت کرده و برنامه‌های فرهنگی محله محور و به صورت ستادی را برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی مینودشت با بیان‌اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما برنامه 10 شب 10 جشن در مساجد است که به طور ویژه در 10 شب برنامه را در سطح روستاها برگزار می‌شود، افزود: در بحث جهاد تبیین هر روستا یک برنامه و یک رزمایش تحت عنوان رزمایش جهاد تبیین که در دهه فجر تشکیل شده و همه روستاها در آن مشارکت دارند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث جهاد تبیین در هر روستا یک گفتمان با موضوع تحکیم بنیاد خانواده و همچنین گفتمان سبک زندگی قرآنی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: یکی از اقدامات و کارهای فرهنگی ستاد دهه فجر برگزاری جلسات خانگی قرآن در منازل زوجهای جوان است که علاوه بر ارائه سبک زندگی قرآنی توسط اساتید یک جلد کلام الله مجید به زوج‌های جوان هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha