اقدامات و دستاوردهای سپاه برای جامعه تبیین شود
کد خبر: 4117138
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
فرماندار سلسله:

اقدامات و دستاوردهای سپاه برای جامعه تبیین شود

میلاد شرفی با اشاره به خدمات و اقدامات سپاه برای جامعه و دفاع از ملت‌های مسلمان در مبارزه با تروریست گفت: اقدامات و دستاوردهای سپاه برای جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

میلاد شرفی، فرماندار سلسلهبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله، میلاد شرفی، فرماندار سلسله در دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که چهارم بهمن‌ماه با حضور رئیس، دبیر و دیگر اعضای این شورا و همچنین مسئول کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ولایت برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر گفت: اقدام سخیف و مضحکانه پارلمان اروپا و قرار دادن نام پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، مغایر و فراتر از قواعد حقوق بین‌المللی است که خود آنها روزگاری آن‌را را برای جهانیان تصویب کرده‌اند.

وی افزود: اروپا جنگ‌خیزترین منطقه جهان است و پس از شکست مفتضحانه کشورهای غربی و آمریکا در ایجاد آشوب و اغتشاشات در کشور اسلامی و بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران در عدم همراهی با این حرکت‌های خیانتکارانه و تجزیه‌طلبانه، کشورهای غربی با همراهی آمریکا و اسرائیل جنایتکار این بار در اقدامی تلافی‌جویانه و غیرقانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یک نهاد رسمی، نظامی و البته برخواسته از قلوب همه ایرانیان است را نشانه گرفته‌اند.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله اضافه کرد: فراموش کرده‌اند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد صلح و امنیت پیشرو مبارزه با تروریسم به‌ویژه داعش در منطقه بوده است. اگر رشادت‌های پاسدار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروهای جان برکف سپاه در مناطق تکفیری نبود، این روزها کشورهای اروپایی‌ها و غربی باید شاهد عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی این گروهک تکفیری که تولیدی خودشان بود در خاک کشورشان می‌بودند.

فرماندار سلسله افزود: مباحث فرهنگی یکی از اولویت کاری بنده است و به‌دنبال باز کردن گره‌های فرهنگی شهرستان هستیم و البته لازم است اقدامات سپاه در همه عرصه‌ها برای عموم مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق برنامه‌های فرهنگی تبیین شود.

انتهای پیام
captcha