افتتاح ۱۲۳ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در آق‌قلا
کد خبر: 4117075
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

افتتاح ۱۲۳ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در آق‌قلا

فرماندار شهرستان آق‌قلا از افتتاح ۱۲۳ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در آق‌قلا خبر داد و گفت: 35 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار 174 میلیارد و 776 میلیون تومان با اشتغال 188 نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

هاشمی فرماندار آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، سلیمان هاشمی، فرماندار شهرستان آق‌قلا در نشست ستاد خبری دهه فجر که امروز، ۴ بهمن در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي گرگان برگزار شد، با بیان اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اقتدار مقام معظم رهبری لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، گفت: شهرستان آق‌قلا در جغرافیای مشترک سیاسی با مرکز استان بوده و دارای زیر ساخت‌های بسیار قوی می‌باشد که آن را در نوع خود متمایز می‌کند.

فرماندار شهرستان آق‌قلا با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انسانی بسیار فراوان و وجود نخبگان در همه سطوح و زمینه‌ها از افتخارات این شهرستان است، افزود: بزرگترین واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان آق‌قلا و ظرفیت‌های شهرک هزار هکتاری از دیگر امتیازات آق‌قلا است.

هاشمی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 123 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 441 میلیارد و 27 میلیون تومان و 88 پروژه عمرانی با اعتبار 266 میلیارد و 250 تومان و 74 پروژه عمرانی با اعتبار 107 میلیارد و 905 میلیون تومان و 14 پروژه عملیات اجرایی با اعتبار 158 میلیارد و 345 میلیون تومان به افتتاح می‌شود.

فرماندار آق‌قلا گفت: 35 طرح اشتغال زایی با اعتبار 174 میلیارد و 776 میلیون تومان با اشتغال 188 نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام
captcha