برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی قرآنی در ایام الله دهه فجر در آق‌قلا
کد خبر: 4117058
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی قرآنی در ایام الله دهه فجر در آق‌قلا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا به برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی قرآنی و بصیرتی با محوریت جهادتبیین در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان آق‌قلا خبر داد.

حجت الاسلام نادرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نادرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا در نشست خبری ستاد فجر که امروز، ۴ بهمن در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، با بیان اینکه رسالت انبیا در گرو دو مسئله است اول شناخت خدا و اطاعت و بندگی و دوم قرار نگرفتن زیر بار ظلم و ستم، گفت: چهل و چهار سال پیش حضرت امام(ره) با حضور مردم با ايمان توانست زیر بار ظلم نرود و نظام منحوس پهلوی را به زباله دان تاریخ بفرستد.

حجت‌الاسلام نادرپور با اشاره به اینکه این انقلاب امانتی است که امروز به دست ما رسیده و ما میراث دار انبیا هستیم، گفت: تمام انبیا آمدند تا چنین حکومتی ایجاد کنند، لذا ما باید امانت دار و پاسدار خوبی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که بتوانیم در مقابل شیطان قسم خورده ایستادگی و مقاومت کنیم، گفت: دشمنان ما با ابزارهای رسانه‌ای خود در اغتشاشات اخیر جوانان ما را غافلگیر کرد و سعی کردند به سمت خود جذب کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا تصریح کرد: نمونه بارز تلاش دشمن اهانت به مرجعیت و ولایت و پس از آن حمله به پاسداران سبز پوش ما بود، لذا دشمن از دشمنی خود دست بردار نیست و می‌داند میوه شیرین انقلاب همین سپاه است که جان خود را در راه دفاع از وطن داده و همچون حاج قاسم سلیمانی جان فدا هستند و این یک واقعیت است.

حجت‌الاسلام نادر پور به برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی قرآنی و بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان آق‌قلا خبر داد و گفت: نشست وحدت و همدلی و بصیرتی ویژه روحانیون اهل‌سنت و تشیع، غبار روبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، نواختن زنگ انقلاب ، رژه خودرویی، جشن دهه فجر در مدارس و پخش سرودهای ملی و انقلابی در مدارس و همایش فرزندان انقلاب و دختران و پسران حاج قاسم از جمله برنامه‌های این ستاد در ایام الله دهه فجر سطح شهرستان آق‌قلا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا مساجد را عامل مهم در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی دانست و گفت: 355 مسجد در سطح شهرستان با رویکرد جهادتبیین وجود دارد که برخی از این مساجد در آستانه مراسم معنوی اعتکاف آمده پذیرای معتکفین است.

انتهای پیام
captcha