مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4116513
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
همزمان با سراسر کشور

مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» در البرز برگزار می‌شود

سومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» از سوی ستاد اقامه نماز برگزار و فراخوان این مسابقه در البرز اعلام شد.

مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)»

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان سومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» از سوی ستاد اقامه نماز در البرز اعلام شد.

این مسابقه سراسری از ۲۷ دی‌ماه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه سال جاری به شیوه همزمان در تمام استان‌های کشور از جمله استان البرز ادامه دارد.

علاقه‌مندان در گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. منبع مطالعاتی مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت زهرا(س)» تألیف حسین قنادی از انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است.

از ویژگی‌های این کتاب «نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا» است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی «ایپاپ» کتاب را از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و نسخه فیزیکی و نسخه صوتی کتاب را از طریق فروشگاه ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و یا به نشانی اینترنتی namaz.ir/shop تهیه کنند.

آزمون مسابقه به شیوه مجازی و از طریق سامانه ستاد اقامه نماز به نشانی mehr.namaz.ir برگزار می‌شود و سامانه به مدت ۳۸ روز به‌منظور شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

نتایج مسابقه ۱۷ اسفندماه مصادف با میلاد با سعادت قائم آل محمد حضرت مهدی(عج) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha