مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116338
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
همزمان با سراسر کشور

مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز همدان گفت: سومین مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» همزمان با سراسر کشور از ۲۷ دی‌ماه در این استان آغاز شده و تا پنجم اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز همدانحجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: سومین مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» همزمان با سراسر کشور از ۲۷ دی‌ماه در این استان آغاز شده و تا پنجم اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در رده سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: منبع مطالعاتی مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن حضرت فاطم(س)» تألیف حسین قنادی و انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است؛ از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

حسنی حلم یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب را با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت 9 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir تهیه و یا فایل صوتی آن را با ۹۰ درصد تخفیف به قیمت 4 هزار و 500 تومان از سایت namaz.ir دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله توزیع فیزیکی کتاب از ۲۷ دی تا پنجم اسفندماه است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی کتاب را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت 22 هزار و 500 تومان از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namaz.ir/shop و یا نمایندگی‌ها و عاملین فروش ستاد در مراکز استان‌ها خریداری کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار کرد: مهلت تعیین شده برای مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از سوی شرکت‌کنندگان از ۲۷ دی تا پنجم اسفندماه سال جاری است و آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir برگزار می‌شود که سامانه به مدت ۳۸ روز برای شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

حسنی حلم در پایان گفت: نتایج مسابقه ۱۷ اسفندماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد و در پایان به برگزیدگان، 54 میلیون تومان هدیه از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha