مسابقه کتابخوانی «سرگذشت کارتونی محیط زیست» برگزار می‌شود
کد خبر: 4116214
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
ویژه کودکان و نوجوانان

مسابقه کتابخوانی «سرگذشت کارتونی محیط زیست» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی از کتاب «سرگذشت کارتونی محیط زیست» ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به مناسبت روز ملی هوای پاک برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «سرگذشت کارتونی محیط زیست»به گزارش ایکنا از قم، مسابقه کتابخوانی از کتاب «سرگذشت کارتونی محیط زیست» در دو رده سنی کودک و نوجوان با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به مناسبت ۲۹ دی‌ماه روز ملی هوای پاک برگزار می‌شود.

این مسابقه در رده سنی کودک 7 تا ۱۲ سال در دو محور ساخت کاردستی با مواد دورریختنی و نقاشی با موضوع این کتاب و نیز در رده سنی نوجوان ۱۳ تا ۱۷ سال در محورهای انشانویسی در رابطه با نقش منفی انسان در تخریب محیط زیست و یا پاسخگویی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی و دریافت منبع مسابقه، باید حداکثر تا روز ۱۵ اسفندماه همزمان با روز درختکاری به کتابخانه‌های عمومی استان قم مراجعه کرده و آثار خود را به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.samakpl.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha