ثبت نام مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب آغاز شد
کد خبر: 4115913
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

ثبت نام مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب آغاز شد

مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از آغاز ثبت نام مقطع کارشناسی این مؤسسه ویژه طلاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تا ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد.

ثبت نام مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب آغاز شد

هادی عرب، مدیر روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی از میان طلاب علوم دینی برای سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به دو صورت حضوری و مجازی در ۲۰ رشته دانش پژوه می‌پذیرد.

وی افزود: دوره حضوری در ۱۳ رشته ویژه برادران شامل؛ علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی، اقتصاد، حقوق، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم سیاسی و دوره نیمه‌حضوری در ۷ رشته ویژه برادران و خواهران شامل؛ علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی برگزار می‌شود.

عرب به مزایای شرکت در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: آشنایی طلاب با مبانی اندیشه‌های اسلامی در رشته‌های علوم انسانی، اعطای دانش‌نامه رسمی کارشناسی وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته‌های علوم انسانی با رویکرد اسلامی و پرداخت شهریه «ویژه دوره حضوری» از مزایای این دوره است.

وی بیان کرد: شرایط داوطلبان برای شرکت در این دوره‌ها، اتمام سطح یک حوزه علمیه، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی است؛ لذا محل تحصیل برای متقاضیان دوره حضوری در شهر‌های قم، تهران و شیراز بوده و محل برگزاری آزمون در قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، اهواز و بابل می‌باشد.

روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ بهمن و زمان برگزاری آزمون کتبی در روز جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ می‌باشد، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون می‌توانند به سایت پذیرش موسسه امام خمینی(ره) به نشانی http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۱۸ – ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۲۸ – ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha